Název:
Kulturní rozdílnosti v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
Cultural differences influencing marketing communication
Autoři:
BREJCHA, Petr Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem bakalářské práce byly kulturní rozdílnosti a jejich vliv na marketingovou komunikaci a jednání. Hlavním cílem této bakalářské práce bylo porovnat kulturu, na českém a čínském trhu, a její následný vliv na marketingovou komunikaci vybrané společnosti. Následně identifikovat nebezpečí a rizika vstupu na čínský trh. Zjistit efektivní způsob zjišťování informací o čínském trhu. Cílem praktické části bylo, zjistit do jaké míry musí být změněna desítky let úspěšná marketingová komunikace a strategie, ve chvíli kdy dojde ke vstupu na neznámý zahraniční trh. Pro tuto práci jsem čerpal ze zkušeností společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH a.s.The objective of this bachelor thesis is to compare cultural differences in marketing communication and manners between the Czech and the Chinese market. Because of its recent launch in the Chinese market, the Czech company KOH-I-NOOR HARDTMUTH has been used as an example to demonstrate this. One of the main goal of this thesis is to analyze the behaviour of Chinese business society as oppose to the European, especially the Czech society. Particularly, which cultural dimensions were used to find out main differences between the two, which differences a company targeting the Chinese market should and needs to learn in order to become a success.
Klíčová slova:
dimenze kultury; komunikace; kulturní rozdílnosti; step analýza; communication; cultural differences; cultural dimensions; step analysis Citace: BREJCHA, Petr. Kulturní rozdílnosti v marketingové komunikaci. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23170