Název: Analýza on-line komunikačního mixu společnosti Danone a návrh na jeho zefektivnění.
Překlad názvu: Analysis of on-line communication mix of Danone Czech Republic and a proposal to its effectiveness
Autoři: Hodboď, Radek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Raiman, Alexander (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální média; FMCG; internetový marketing; on-line komunikace; digital media; FMCG; internet marketing; on-line communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34161

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136225


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet