Název:
Zhodnocení marketingového mixu vybraného hotelu
Překlad názvu:
Evaluation of Marketing Mix of a chosen Hotel
Autoři:
Jedounová, Lucie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá oblastí cestovního ruchu, část je věnována charakteristice služeb v cestovním ruchu a také hotelnictví. Podstatou práce je marketing v cestovním ruchu a službách, konkrétně v hotelnictví, kde je cílem zhodnotit jednotlivé části marketingového mixu u vybraného tříhvězdičkového hotelu a navrhnout možné změny, které by mohly zvýšit poptávku či přilákat novou klientelu.This thesis focuse on tourism, part of it focuse on characteristic of tourism services and hotel industry too. Substance of this work is marketing in tourism and tourism services, specifically in hotel industry, where the goal is evaluate every simple part of marketing mix by chosen three-stars hotel and propose possible changes which could increase demand or attract new clients.
Klíčová slova:
Cestovní ruch; Hotelnictví; Marketing v hotelnictví; Služby v cestovním ruchu; Hotel industry; Marketing in hotel industry; Tourism; Tourism services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34103