Název: Spotřebitelské úvěry, jejich marketingová komunikace a vnímání značek
Autoři: Maroušová, Alena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá spotřebitelskými úvěry z hlediska jejich marketingové komunikace, součástí je též výzkum postojů k úvěrům a známosti značek poskytovatelů spotř. úvěrů, jakož i subjektivních kritérií výběru úvěru. Práce obsahuje rovněž přehled zadlužení obyvatelstva ČR od 90. let 20. století do r. 2006.
Klíčová slova: marketingová komunikace finančních služeb; splátkový prodej; spotřebitelské úvěry; zadlužování domácností

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/17433

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-13403


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet