Název:
Interní komunikace ve firmě na příkladu společnosti Microsoft
Překlad názvu:
Internal Communication on Example of Microsoft
Autoři:
Mrázková, Blanka ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zaměřuje na jednu z moderních metod personální práce, interní komunikaci. Zkoumá jak vazby interní komunikace na firemní kulturu, tak její využití pro zefektivnění podnikatelské činnosti a poukazuje na současný stav interní komunikace v českých firmách. Součástí práce je podrobný rozbor jednotlivých nástrojů vnitrofiremní komunikace z hlediska formálních i neformálních informačních kanálů. Důraz je kladen na nezbytnost měření výsledků strategie interní komunikace. Teoretické poznatky jsou následně využity pro analýzu interní komunikace v české pobočce Microsoftu. Informace získané na základě rozhovorů s manažery společnosti a vlastního dotazníkového šetření představují základ pro závěrečné hodnocení interní komunikace v Microsoftu a sestavení souboru doporučení pro budoucí úspěšný rozvoj interní komunikace ve firmě.The master's thesis deals with one of modern methods of human resources management, the internal communication. It examines relations between corporate culture and internal communication as well as application of internal communication into business strategy in order to raise efectivness of businesses. The thesis also points out present level of internal communication in Czech companies. The thesis includes detailed analysis of formal and informal communication tools and puts emphasis on necessity of measurement of effects brought by internal communication strategy. Theoretical knowledge is used to analyse internal communication in Microsoft Czech Republic. Evaluation of internal communication in Microsoft is based on interviews with managers and questionnaire survey realized accross the whole company. The main goal of the thesis is to set a range of suggestions to improve and successfully develop internal communication in Microsoft.
Klíčová slova:
firemní kultura; interní komunikace; nástroje komunikace; communication tools; corporate culture; internal communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33869