Název: Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
Překlad názvu: Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
Autoři: Jůzl, František ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Automotive Industry; Customer Satisfaction; ŠKODA AUTO; Automotive Industry; Customer Satisfaction; ŠKODA AUTO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33690

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124895


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet