Název:
Marketingový plán a jeho tvorba ve společnosti CTY Průmyslová, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing plan and it’s creation in the company CTY Průmyslová, s.r.o.
Autoři:
Larkina, Svetlana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Gabor, Richard (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem diplomové práce je vyhledávání informacích potřebných pro sestavení marketingového plánu ve společnosti CTY Průmyslová, s.r.o. Za tímto účelem byla analyzována aktuální situace na trhu kancelářských nemovitostí v Praze. Byly zjištěny používané marketingové nástroje pro projekt Průmyslová Tower a navrhnuta komunikační strategie pro získání zákazníků. První část tvoří kapitoly určující teoretický postup pro tvorbu marketingového plánu. Druhá část je zaměřena na konkrétní společnost s důvodu přípravy nového stavebního projektu s jeho následným jeho uvedením na trh.The subject of the Master's Thesis is retrieval information needed to making a marketing plan in the company CTY Průmyslová, s.r.o. For this purpose the current situation at office real estate market in Prague was analyzed, used marketing tools were ascertained and was suggested the communication strategy for layout Průmyslová Tower to get new customers. Chapters in first part define a theoretical approach for creating a marketing plan. The second part focuses on a particular company because of preparation of the new building project and its subsequent introduction at the market.
Klíčová slova:
Development; kancelářské prostory; komunikace; marketingové nástroje; marketingový plán; nemovitost; pronájem; realitní agent; rozpočet; stavba; zákazník; budget; communication; construction; customer; Development; marketing plan; marketing tools; office space; real estate; real estate agent; rent
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33616