Název:
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizaci
Překlad názvu:
Use Of Social Networks For Competitive Intelligence In Organization
Autoři:
Balon, Lukáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce slouží jako studie konkurenčního zpravodajství v prostředí sociálních sítí, vypracovaná pro reklamní a marketingovou spolčenost 1.A&B a.s. V práci jsou ve stručnosti charakterizovány základní vlastnosti sociálních sítí včetně nejdůležitějších principu jejich fungování - šíření informací a chování uživatelů - nástin historického vývoje českých i zahraničních sociálních sítí včetně trendu jejich návštěvnosti. Následně jsou na základě výpočtu dopadu sociální sítě na internetovou populaci v ČR zvoleny nejvhodnější sítě pro provedení Competitive Intelligence. Data získaná za účelem konkurenčního zpravodajství jsou poté zanalyzována a vyhodnocena.This thesis serves as Competitive Intelligence in social networks study for 1.A&B a.s. marketing and advertising company. Thesis is devided ito four parts. First part introduces social network as today's phenomenon, presenting it's definiton, basic characteristics and short introduction to Czech and foreign social networks history. It also compares developement trends and user numbers. Second part is focused on defining the competitive environment of 1.A&B company, identifying its competitors on social networks, presenting their basic information. Social networks chosen for competitive intelligence work are selected using Czech internet popullation impact index. Third part is focused on gathering and then analysing introduced competitors' profiles on social networks using automated tools such as Facebook Graph API or commercial one - Social Bakers online tools. In final part, all gathered and analyzed data are evaluated and reccomendations for 1.A&B company are given.
Klíčová slova:
competitive intelligence; facebook; konkurenční zpravodajství; sociální sítě; Competitive intelligence; Facebook; Social Networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33460