Název:
Firemní kultura společnosti L´ORÉAL
Překlad názvu:
Firemní kultura společnosti L'ORÉAL
Autoři:
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Nováková, Šárka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje firemní kulturu v nadnárodní společnosti L'ORÉAL působící v kosmetickém průmyslu. První část práce se zaměřuje na studium kultury a kulturních systémů a porovnává obecné typologie dvou kultur, české a francouzské. Další část se zabývá úvodem do problematiky sociální interakce, která obsahuje oblast sociální percepce a sociální a interkulturní komunikace. Třetí část je věnována fenoménu interkulturního managementu, jeho vzniku a vývoji s důrazem na aktuální témata, potřeby a problémy nadnárodních společností. Část čtvrtá čtenáři detailně představí společnost L'ORÉAL, jak z pohledu historického vývoje, tak i současného stavu a budoucího směřování. V poslední kapitole této práce zanalyzujeme a vyhodnotíme konkrétní prvky firemní kultury této společnosti a prostřednictvím dotazníkového šetření přineseme poznatky z hlediska vnímání hodnot společnosti jejími zaměstnanci, komunikace uvnitř organizace a míry vlivu multikulturního prostředí na její fungování.This dissertation deals with organizational theories, especially the theory of corporate culture and intercultural management. It is focused on L'ORÉAL group.
Klíčová slova:
interkulturní; L'ORÉAL; organizace; intercultural; L'ORÉAL; organization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33435