Název:
Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.
Překlad názvu:
Partial Strategies of an Enterprise - marketing, sales, business, economic, financial, personnel, investment and other strategies
Autoři:
Kouba, David ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vacek, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analyzovat, zhodnotit a navrhnout vhodný postup pro budování nové marketingové, prodejní a obchodní politiky podniku jenž v nedávné době prošel změnou vlastníka. Hlavní důraz při zpracování diplomové práce byl kladen na vystihnutí důležitých aspektů souvisejících s procesem změny podniku orientované na jednoho zákazníka (podnik vlastněný městem) směrem k organizaci orientované na otevřené tržní prostředí. Získané poznatky budou aplikovány na vybraném příkladu a získané závěry současně využity v praxi.Partial Strategies of an Enterprise - marketing, sales, business, economic, financial, personnel, investment and other strategies
Klíčová slova:
Procesní řízení; Restrukturalizace podniku; Strategie podniku; Změna; company reengineering; corporate strategy; process management; reengineering
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15935