Název:
Případová studie ZUŠ Liberec, Frýdlantská - specifika práce učitele v pedagogicko-psychologických souvislostech
Překlad názvu:
Case study of Basic art school in Liberec, Frýdlantská - the specifics of work of a teacher in the educational-psychological context
Autoři:
MÁDLOVÁ, Monika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce předkládá případovou studii základní umělecké školy Liberec, Frýdlantská, se zaměřením na učitelská specifika v tomto typu školství. Teoretický rámec výzkumné části byl vytvořen na základě odborné literatury. Praktická část je potom popisem ZUŠ Liberec, Frýdlantská, se zaměřením na školní vzdělávací program této školy a na popis specifik učitele z pohledu žáků, učitelů a ředitele.This work presents a case study of Basic art school in Liberec and concentrates on specifics in teachers´ work in this type of school. The theoretical framework of this research was made on the basis of technical literature. The practical part comprises a description of the Basic art school with special attention to the educational program of this school. This part also gives characterization of specifics in teachers´ work from the view of students, teachers and a headmaster.
Klíčová slova:
kompetence; kurikulární dokumenty; motivace žáka; profese učitele; specifika učitele ZUŠ; studijní styly žáka; učitel; základní umělecké vzdělávání; školní vzdělávací program; competence; curriculum; education in art schools; profession of a teacher; school educational program; student´s motivation; teacher; teachers in art schools and their specifics; ways of studying Citace: MÁDLOVÁ, Monika. Případová studie ZUŠ Liberec, Frýdlantská - specifika práce učitele v pedagogicko-psychologických souvislostech. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/16100