Název:
Uplatnění literatury jako produktu na německém trhu
Překlad názvu:
Literature as a product on the German market
Autoři:
Hubková, Pavlína ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na literaturu jako produkt a zkoumá, jaký význam a jaké možnosti má export české literatury na trh Spolkové republiky Německo. Teoretická část je věnována specifikům literárního produktu a trhu s literaturou. Další kapitola se zaměřuje na německý trh s literaturou. Charakterizuje vývoj v posledních letech a současný stav, postavení překladové literatury a význam exportu české literatury do Německa. Třetí část představuje na příkladu konkrétního spisovatele možnosti uplatnění české literatury v Německu.The thesis is focused on literature as a product, and examines the importance and the possibilities of the export of Czech literature to the German market. The theoretical part is devoted to the specifics of the literary product and the literary market. The next chapter is focused on the German market in literature. It characterizes the development of recent years and the current situation, the position of literature in translation and the importance of the export of Czech literature to Germany. The third part presents a concrete Czech writer and his possibilities on the German market.
Klíčová slova:
literární produkt; marketing; Německo; trh s literaturou; česká literatura; Czech literature; Germany; literary product; market in literature; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15823