Název:
Marketingová strategie podniku obchodujícího s obuví
Překlad názvu:
Marketing strategy of company which trades with shoes
Autoři:
Mrvová, Irena ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je navrhnout nové možnosti, díky nimž může firma dále expandovat na našem trhu, upevnit pozici a stát se jedním z hlavních prodejců obuvi pro střední třídu. Práce je rozčleněna do dvou kapitol. První kapitola se zaměřuje na teoretickou část, druhá aplikuje teorii na konkrétní firmu. Teoretická část práce se zaměřuje na marketingovou strategickou situační analýzu, cíle marketingové strategie. Rovněž klade důraz na nutné náležitosti formulace marketingové strategie. V závěrečné části jsou stručně popsány marketingové trendy posledních let. V praktické části jsou teoretické metody konfrontovány s konkrétní firmou, podnikem obchodujícím s obuví, který si kvůli důvěryhodnosti údajů nepřál být jmenován.Goal of bachelor thesis is to propose a new possibilities, thanks to which can firm expand further on our market, strenghten her position and become one of the main seller of shoes for middle class. Theoretical part of the thesis is focused on marketing situational analysis. Also set importance on necessary essentials of formulation of marketing strategy. In final part are briefly described marketing trends of last years. In practical part are theoretical methods confronted with particular firm dealing with shoes, which can not be named due to preservation of firm secrets
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketingová situační analýza; marketingová strategie; communication strategy; marketing situational strategy; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15822