Název: Komparace učebnic marketingu pro střední školy
Překlad názvu: Comparing of marketing school-books for high schools
Autoři: TLAČILOVÁ, Jana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: funkce učebnic; hodnocení učebnic; komparace učebnic.; pedagogický výzkum; Učebnice; učení z textu; výzkum učebnic; pedagogical research; text learning; Textbooks; textbooks comparison; textbooks evaluation; textbooks function; textbooks research
Citace: TLAČILOVÁ, Jana. Komparace učebnic marketingu pro střední školy. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24429

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-116811


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-07-04, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet