Název:
Muzeum a branding
Překlad názvu:
Museum branding
Autoři:
Siegelová, Inka ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Novák, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se věnuje problematice brandingu kulturních institucí. Nejprve definuje základní prvky brandingu a jejich specifika v oblasti muzeí. V praktické části tato práce popisuje dvě významné kulturní instituce, Tate a Národní galerii, od jejich založení po současnou situaci. Další část je založena na dotazníkovém šetření, které by mělo potvrdit či vyvrátit hypotézy stanovené v úvodu práce. Výzkum se zabývá vnímáním značky Národní galerie ze strany veřejnosti. V závěru práce jsou na základě získaných informací navrhnuta doporučení na vylepšení brandingu instituce.This bachelor thesis addresses a branding of cultural institutions. At first it defines basic elements of branding and their specifics regarding museum s. The practice part of the thesis describes two significant culture institutions - Tate and the National Gallery of the Czech Republic, from the time of the foundation to the present date situation. Following part of the thesis is based on the questionaire survey supposed to confirm or disprove hypotheses established in the introduction. The research deals with the public view of the National Gallery brand. The conclusion is based on the information obtained by the research. At the very end of the thesis there are several suggestions on how to improve the institution's branding.
Klíčová slova:
branding; muzeum; Národní galerie; role značky; Tate; Značka; Brand; branding; museum; National Gallery; part of brand; Tate
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33068