Název:
Úloha distribuce v rámci zavedení nové zahraniční značky.
Překlad názvu:
The right choice of distribution channels for a newly launched brand
Autoři:
Hlaváč, Filip ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Veselský, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Úloha distribuce v rámci zavedení nové značky" se zabývá souvislostmi mezi distribuční strategií, marketingovým mixem a optimálním zavedením nové zahraniční značky ze segmentu módy na trhu v 21. století, tedy v prostředí nadvlády spotřebitele. Tyto komplexní vztahy pak převádí do souvislosti s rozhodování distributorů, zda zvolit strategii distribuce skrz vlastní síť prodejen nebo skrz prodejny cizí.The diploma thesis focuses on the distribution strategy, marketing mix and their relation to an optimal product launch on a new international market. This complex web of forces is set to a current market environment, where customer is "the king". The complexity of relations is examined closely with regards to the often underestimated decision on whether to distribute new products through an own store chain or as a wholesaler.
Klíčová slova:
cizí prodejny; distribuce; distribuční strategie; komunikační mix; vlastní prodejny; značka; distribution; launch; marketing mix; monobrand; multibrand; product; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31743