Název:
Analýza a komparácia marketingovej komunikácie športového klubu v ČR a SR
Překlad názvu:
Analysis and comparison of marketing communication of the sport club from Czech and Slovak republic
Autoři:
Kozubík, Jakub ; Říha, David (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Hlavným cieľom práce je zanalyzovať marketingové komunikácie dvoch klubov, slovenského BK Iskra Svit a českého BK Levharti Chomutov. Následne budú nástroje a klubmi používané komunikačné prostriedky porovnané a rozobrané vo forme silných a slabých stránok v SWOT analýze. Prínosom práce je návrh a tipy na zlepšenie používanej komunikácie. Práca je rozdelená na dve časti. V prvej, teoretickej, sú priblížené, za pomocou všeobecného marketingu a marketingovej komunikácie, komunikačné nástroje športovej oblasti prostredníctvom odbornej literatúry a článkov. V druhej, teda praktickej časti je analyzovaná marketingová komunikácia spomínaných dvoch klubov. V závere práce sú poznatky a zistenia zhrnuté spolu s odporúčaniami a návrhmi na zmenu používanej marketingovej komunikácie.Hlavním cílem práce je zanalyzovat marketingové komunikace dvou klubů, Slovenské BK Iskra Svit a českého BK Levharti Chomutov. Následně budou dané nástroje a klubama používané komunikační prostředky porovnány a rozebrány ve formě silných a slabých stránek v SWOT analýze. Přínosem práce je návrh a tipy na zlepšení používané komunikace. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické, jsou přiblíženy, za pomocí všeobecného marketingu a marketingové komunikace, komunikační nástroje sportovní oblasti prostřednictvím odborné literatury a článků. V druhé, tedy praktické části je analyzována marketingová komunikace zmíněných dvou klubů. V závěru práce jsou poznatky a zjištění shrnuta spolu s doporučeními a návrhy na změnu používané marketingové komunikace.The main objective of this thesis is to analyze the marketing communication of two clubs, BK Iskra Svit in Slovakia and Czech BK Levharti Chomutov. Next, the instruments and means of communication used by them, are compared and discussed in the form of strengths and weaknesses in the SWOT analysis. There are the proposal and tips how to improve the communication used by the clubs in the conclusion of this thesis. The work is divided into two parts. In the first one, the theoretical part, there is a general marketing and marketing communication which are discussed and then connected with marketing communication in sports with help of the literature and articles. In the second one, the practical part, there is analyzed marketing communication of those two clubs. In conclusion, the findings and summarizes are followed with recommendations and proposals for the change of using of marketing communication.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; public relations; reklama; SWOT analýza; advertisement; marketing; marketing communication; public relations; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31684