Název:
Prezentace firmy na internetu: aktuální možnosti
Překlad názvu:
Company on the Internet: Current Options
Autoři:
Sadílek, Tomáš ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma Prezentace firmy na internetu: Aktuální možnosti analyzuje způsob propagace restaurantu Svatý Prokop. Metody využívané restauranty jsou velmi závislé na možnostech finančních a časových. Často se jedná o rodinné firmy, kde většinu propagační činnosti vykonávají provozovatelé, kteří se těmto aktivitám nemohou věnovat v potřebné míře. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení propagace akceptující dosažitelnost pro konkrétní restaurant.The bachlor thesis Presentation on the Internet of the company: Current options analyzes ways how to promote the restaurant Svatý Prokop. Methods used by restaurants are very dependent on the financial and time availability. Often these are family businesses, where most of the promotional activities are carried out by managers, who can not perform these activities to the extent needed. Conclusion of the thesis is a proposal how to improve promotion due to accessibility for the examined restaurant.
Klíčová slova:
Blog; Diskusní fórum; E-mail; Internetový marketing; Sociální síť; Www stránky; Blog; Discussion Forum; E-mail; Internet Marketing; Social Network; Websites
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31484