Název:
Psychológia predaja v maloobchode a veľkoobchode
Překlad názvu:
Psychology of selling in wholesale and retail
Autoři:
Jesenská, Tatiana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom tejto práce je ozrejmiť základnú funkciu a vplyv psychológie predaja a buzzmarketingu v praxi. Taktiež priblíženie najdôležitejších nástrojov potrebných k pochopeniu správneho zužitkovania všetkých ich výhod, postupy ako sa stať úspešným profesionálnym predajcom, ako sa vyhýbať neúspechom a vedieť sa vyrovnať so vzniknutými problémami, ako správne komunikovať s klientmi a aký podiel na tom všetkom má samotná motivácia. Práca poskytuje prehľad o tom ako úzko spolu psychológia predaja a buzzmarketing súvisia. Tieto teoretické poznatky sú podložené a analyzované na základe empirického šetrenia vo veľkoobchodoch a podrobného výskumu vo vybranom maloobchodnom reťazci.Cílem této práce je přiblížit základní funkci a vliv psychologie prodeje a buzzmarketingu v praxi. Také přiblížení nejdůležitějších nástrojů potřebných k pochopení správného zužitkování všech jejich výhod, postupy jak se stát úspěšným profesionálním prodejcem, jak se vyhýbat neúspěchem a umět se vyrovnat se vzniklými problémy, jak správně komunikovat s klienty a jaký podíl na tom všem má samotná motivace. Práce poskytuje přehled o tom jak úzce spolu psychologie prodeje a buzzmarketing souvisí. Tyto teoretické poznatky jsou podloženy a analyzovány na základě empirického šetření ve velkoobchodech a podrobného výzkumu ve vybraném maloobchodním řetězci.The aim of this work is to clarify the fundamental role and impact of psychology and buzzmarketing in practice. Also approach the most important tools needed to understand the proper utilization of all their advantages, such as procedures to become a successful professional seller, how to avoid failure and to be able to cope with problems, how to communicate with clients and how is this all influenced by the motivation itself. The work provides an overview of how psychology of selling is closely related to buzzmarketing. These theoretical findings are substantiated and analyzed on the basis of empirical research in wholesale and in depth research in a particular retail chain.
Klíčová slova:
buzzmarketing; maloobchod; motivace; psychologie prodeje; velkoobchod; Čokolatéria BonBon in; buzzmarketing; motivation; psychology of selling; retail; wholesale; Čokolatéria BonBon in
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31277