Název: Marketingové prostředí vietnamského trhu s luxusním zbožím
Překlad názvu: Marketing environment of Vietnamese luxury goods market
Autoři: Ho, Thu Huong ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitele; luxus; marketingové prostředí; marketingové strategie; trh s luxusním zbožím; Vietnam; consumer behaviour; luxury; luxury goods market; marketing environment; marketing strategies; Vietnam

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31215

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113521


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet