Název:
Zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu využitím internetové reklamy
Překlad názvu:
Improving the competitiveness of e-shop using internet advertising
Autoři:
Vaněček, Jakub ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kvapil, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem zájmu diplomové práce je zkoumání vlivu internetové reklamy a použitelnosti webových stránek na konkurenceschopnost internetového obchodu. Cílem práce je úspěšná aplikace teoretických znalostí na praktickém příkladě internetového obchodu Lahůdkářství Jan Paukert. Tato aplikace by se měla projevit zvýšením návštěvnosti a dosažením vyšších prodejů. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické znalosti z oblasti použitelnosti a internetové reklamy, druhá se věnuje jejich aplikaci na internetovém obchodě.The subject of thesis is examining the impact of internet advertising and web site usability on the competitiveness of internet commerce. The aim of this work is the successful application of theoretical knowledge to practical examples of e-shop Lahůdkářství Jan Paukert. This application should show an increase in attendance and achievement of higher sales. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The first part is focused on theoretical knowledge in the field of usability and web ads, the second deals with their application to the internet shop.
Klíčová slova:
internetová reklama; internetový obchod; konkurenceschopnost; použitelnost; competitiveness; e-shop; internet advertising; usability
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15378