Název:
Analýza marketingových aktivit hlavního města Prahy
Překlad názvu:
The Analysis of Marketing Activities of the Capital City of Prague
Autoři:
Řezníčková, Alžběta ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Krejčová, Klára (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce s názvem Analýza marketingových aktivit hlavního města Prahy se zabývá především marketingovými aktivitami, které byly v minulosti uskutečněny na podporu příjezdového cestovního ruchu do hlavního města ČR. Dále podrobněji analyzuje subjekty, které mají marketingovou činnost na starosti spolu se stěžejními komunikačními kampaněmi z posledních let. Na závěr jsou uvedena opatření, která by mohla přispět k lepší efektivitě marketingových aktivit, a to především hlavního subjektu, Magistrátu hlavního města Prahy.The Master Thesis "Analysis of Marketing Activities of the Capital City of Prague" is mainly focused on already executed activities and campaigns which were supposed to support the incoming tourism to Prague. It presents the most important communication campaigns as well as subjects participating in marketing activities.At the end there are introduced some suggestions which may be helpful for new campaingns and activities, especially for municipal authorities.
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketingové aktivity; Praha; marketing activities; Prague; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31012