Název: Marketingové a komunikační strategie Wrigley, s.r.o. a vyhodnocování jejich efektivity
Překlad názvu: Marketing and communication strategy of Wrigley Company and evaluation of their effectiveness
Autoři: Konečná, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jánoš, Marián (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita; marketingová strategie; marketingové metriky; standardizace; Wrigley; effectiveness; marketing metrics; marketing strategy; standardization; Wrigley

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30700

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112914


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet