Název: Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy,a.s.
Překlad názvu: Analysis of specific campaign of Czech Railways company
Autoři: Panková, Miroslava ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Szmeková, Libuše (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: In-karta; komerční komunikace; marketing; marketingový mix; reklama; České dráhy, a.s.; advertising; commercial communications; Czech Railways; In-card; marketing; marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30690

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112904


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet