Název:
Marketingová strategie společnosti Coolich
Překlad názvu:
Marketing strategy of the Coolich brand
Autoři:
Kotrbová, Daniela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce pojednává o marketingové strategii značky Coolich a pomáhá jí v její snaze stát se úspěšnější a rozšířit její klientelu. Tato značka je známá pro své ručně vyráběné produkty. Cílem této práce je zhodnotit stávající marketingovou strategii a následně navrhnout novou. Tato bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, které se věnují teoretické i praktické stránce práce. V první části je představena značka Coolich z hlediska historie a významu názvu. Další část je podrobně věnována popsání marketingového mixu, ve kterém byly rozebrány postupně jednotlivé jeho části. Nejdříve byl popsán produkt a s ním konkrétní stávající nabídka značky, dále pak cena a místo. Tato kapitola je zakončena různými způsoby marketingové komunikace. Ve třetí části je popsána tržní situace včetně analýzy spotřebitele a konkurence. Na závěr bylo provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě byla stanovena nová marketingová strategie.This thesis describes the marketing strategy of the Coolich brand and it also intends to help to improve its situation on the market and to help to broaden its clientele. This brand is known for its handmade products. The aim of this thesis is to describe the current marketing strategy and then to suggest certain improvements. This thesis is divided into four main chapters that are represented by theoretical and also practical parts. The name of the Coolich brand and its history are presented in the beginning of this thesis. The next chapter is focused on description of the marketing mix and each part of this mix is described here in detail. At first, the product is described, together with current brand offer, followed by price and place description. At the end of this chapter the various means of marketing communication are mentioned. Then, the thesis is focused on the market situation including the consumer and competitor analysis. The last chapter is based on questionnaire and according to its results a new marketing strategy was proposed.
Klíčová slova:
Marketingová strategie; Marketingový mix; Značka; Brand; Marketing Mix; Marketing Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30449