Název:
Marketingová studie využití vybrané technické památky
Překlad názvu:
Marketing study of useage technical sights
Autoři:
ŠTĚRBOVÁ, Radka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje využití technických památek v produktech cestovního ruchu na Táborsku. Dále zpracovává marketingový plán projektu zamýšlené rekonstrukce vybrané technické památky (bývalá Křižíkova elektrárna) na multifunkční kulturní centrum. Na základě zjištěných údajů jsou sledovány možné finanční výsledky a zdroje financování tohoto projektu a navrhuje strategii dalšího vývoje.This thesis analyzes the use of technical sights in tourism products in Tabor area. Is created a marketing plan for the reconstruction of selected technical sight (Křižík's power station) into a multifunctional cultural center. Based on the data are monitored financial results and possible sources of funding for this project and is suggested a strategy for future development.
Klíčová slova:
cestovni ruch; marketingový plán; projekt; technické památky; marketing plan; project; technical sights; tourism Citace: ŠTĚRBOVÁ, Radka. Marketingová studie využití vybrané technické památky. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18717