Název:
Analýza marketingového mixu Student Agency so zameraním na autobusovú dopravu
Překlad názvu:
Analysis of marketing mix of Student Agency focused on bus transport
Autoři:
Ištvánová, Lenka ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca sa zaoberá analýzou jednotlivých nástrojov marketingového mixu v autobusovej doprave spoločnosti Student Agency. Opisuje vývoj spoločnosti a jej produkty, teoretické východiská marketingového mixu a analýzu jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Posledná časť obsahuje SWOT analýzu spoločnosti a doporučenia na zlepšenie.Práce pojednává o analýze jednotlivých nástrojů marketingového mixu v autobusové dopravě společnosti Student Agency. Popisuje vývoj společnosti a její produktů, teoretická východiska marketingového mixu a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti. Poslední část obsahuje SWOT analýzu společnosti a doporučení na zlepšení.Bachelor thesis deals with marketing mix of Student Agency focused on bus transport. It describes history of company, its products and theoretic basis of marketing mix tools and analyzes individual instruments of marketing mix in bus trasnsport of company. The last part includes SWOT analysis and recommendations for changes.
Klíčová slova:
analýza marketingového mixu služeb; Student Agency; SWOT analýza; service marketing mix; Student Agency; the SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15249