Název:
Možnosti a limity předškolní výuky francouzského jazyka na příkladu mezinárodní školky Modré nebe
Překlad názvu:
Possibilities and limits of preschool education of french language based on the example of the international preschool Blue Sky
Autoři:
VESELÁ, Šárka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá předškolní výukou francouzského jazyka, jejími možnostmi a limity. Na problematiku je nahlíženo z psychologického hlediska a východiskem je duševní vývoj dítěte. Hlavním cílem je zjistit, zda je možné francouzský jazyk v předškolním věku vyučovat a pokud ano, jakým způsobem a s jakým výsledkem. Bádání probíhalo ve dvou mateřských školách, pro které autorka připravila a s rodilým mluvčím uskutečnila výuku francouzštiny. Závěrečné vyhodnocení vyplývá z této osobní zkušenosti autorky.This diploma thesis is focused on the topic of preschool education of french language, its possibilities and limits. The question is considered from a psychological perspective and the starting point is the mental evolution of child. The main aim is to discover if it?s possible to teach french language in the early years, from three to six years old, and, if so, how and with which results. Investigations were conducted in two preschools for which the author prepared and with a native speaker taught french lessons. Final results of this thesis follow from this personal experience of the author.
Klíčová slova:
francouzský jazyk; Jean Piaget; mateřská škola; předškolní výuka; french language; Jean Piaget; preschool; preschool education Citace: VESELÁ, Šárka. Možnosti a limity předškolní výuky francouzského jazyka na příkladu mezinárodní školky Modré nebe. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/10093