Název:
Přístup k výběru systému pro správu obsahu pro potřeby zájmové organizace
Překlad názvu:
Approach to the selection of content management system for the organization concerned
Autoři:
Brýl, Přemysl ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem práce je vybrat vhodný systém pro správu obsahu pro zájmovou organizaci, konkrétně Filmový klub VŠE. Toho je dosaženo stanovením kritérií a sestavením metodického postupu, který nejprve v obecných podmínkách definuje kroky výběru, které kladením omezujících podmínek zmenšují množinu dostupných produktů. Tento postup je pak prakticky ověřen v podmínkách Filmového klubu VŠE. Tři nejvhodnější produkty jsou následně ohodnoceny dle stanovených kritérií a je určen ten, který zadaným podmínkám vyhovuje nejlépe. Vytvořený přístup je však možné aplikovat na jakoukoliv srovnatelnou organizaci. Práce je strukturována do tří základních částí. V první částí je uvedena teorie související se systémy pro správu obsahu. Druhá část definuje obecnou metodiku v prostředí zájmových organizací a v poslední části je metodika aplikována na konkrétním případě a je provedeno vyhodnocení.The feature objective of this work is to select appropriate content management system for the organization concerned, in the concrete Filmový klub VŠE. This is achieved by setting criteria and forming a methodological approach. The selection process is first defined in general conditions. Then the process is placing restrictive conditions narrowing the set of available products. This procedure is then verified in practical terms of Filmový klub VŠE. Afterwards, the three most suitable systems are valued in accordance with established criteria and the best one that meets the specified conditions is chosen. Created approach can be applied to any other comparable organization. The work is structured into three main parts. The first part deals with the theory related to content management systems. The second part defines the general methodology in the organizations concerned and in the last part is the methodology applied to a specific case and the evaluation is done.
Klíčová slova:
CMS; Open source; Systém pro správu obsahu; CMS; Content Management System; Open Source
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14669