Název:
Strategie firmy Geodis při vstupu na zahraniční trhy
Překlad názvu:
Corporation Geodis and its entrance to foreign markets
Autoři:
Hanzlová, Pavla ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou firmy Geodis při vstupu na zahraniční trhy. První část je stručně věnovaná charakteristice společnosti. Jádro práce tvoří aktivity na zahraničních trzích, vstup na tyto trhy, konkurence v zahraničí a zahraniční partneři. Velká část je věnována také marketingovému mixu korporace. Poslední část nastiňuje možný vývoj Geodis do budoucna.The thesis disserts about foreign market entrance of corporation Geodis. The first part is dedicated to corporation characterization. The base of the thesis is composed of the foreign markets activities, entrance to it, foreign competitors and business partners abroud. Marketing mix is also inscribed in detail. The last part is dedicated to possible future progress of Geodis.
Klíčová slova:
Geodis; marketingová strategie; vstup na zahraniční trhy; zahraniční trhy; entrance to foreign markets; foreign markets; Geodis; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14589