Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o.
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in ISOSKLO, s.r.o.
Autoři: Vláčilová, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Holoubek, Libor (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; komunikační mix; marketing; marketingový mix; osobní prodej; propagace; přímý marketing; reklama; vztahy s veřejností; výrobek; advertisement; communication mix; direct marketing; marketing; marketing mix; personal selling; place; price; product; promotion; public relations

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14285

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10255


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet