Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o.
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in ISOSKLO, s.r.o.
Authors:
Vláčilová, Monika ;
Karásková, Hana (advisor) ;
Holoubek, Libor (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze
Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract:
[cze] [eng]
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
The aim of Bachelor thesis are company characteristic, analysis of (practical) application marketing mix tools, suggestions and arrangements.
Keywords:
advertisement ;
communication mix ;
direct marketing ;
marketing ;
marketing mix ;
personal selling ;
place ;
price ;
product ;
promotion ;
public relations ;
cena ;
distribuce ;
komunikační mix ;
marketing ;
marketingový mix ;
osobní prodej ;
propagace ;
přímý marketing ;
reklama ;
vztahy s veřejností ;
výrobek
Institution: University of Economics, Prague
(
web )
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14285
Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10255
The record appears in these collections: Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses