Název:
Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí
Překlad názvu:
Strategic Position of a Trademark and its Definition in the Competitive Environment
Autoři:
Froňková, Tereza ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Štěpanovič, Boris (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na definování strategické pozice značky, její dlouhodobé budování v konkurečním prostředí a metody měření síly této pozice. V práci je zpracována případová studie mezinárodní kosmetické značky Dove a vliv komunikace na její dlouhodobé budování.The thesis focuses on defining the strategic brand positioning, its long term building possibilities in a competitive market environment and assesment methods. The thesis includes case study on international cosmetic brand Dove and how the communication influences the brand.
Klíčová slova:
brand positioning; Dove; strategie; Brand positioning; Dove; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14209