Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Detekce kolizí v počítačové grafice
Stupka, Filip ; Starka, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením detekcí kolizí triviálních matematických i komplexních objektů složené z trojúhelníkových sítí modelů v trojrozměrném prostoru. Simulace kolizí objektů je z hlediska výkonnostního velmi náročné téma a i přesto, že existují postupy a metody, jak k tomuto problému teoreticky přistoupit, ve většině případů tyto postupy jsou příliš pomalé a tedy je třeba optimalizovat a hledat alternativní řešení. U simulace kolizí je také třeba pracovat s diskrétním i spojitým časem, neboť to souvisí s tím, jak přesné kolize objektů chceme a do jisté míry musíme předpovídat pohyb určitých těles. Tato práce je tedy zaměřena na vývoj herních enginů, optimalizací a implementace kolizních algoritmů.
Detekce kolizí v počítačové grafice
Stupka, Filip ; Starka, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením detekcí kolizí triviálních matematických i komplexních objektů složené z trojúhelníkových sítí modelů v trojrozměrném prostoru. Simulace kolizí objektů je z hlediska výkonnostního velmi náročné téma a i přesto, že existují postupy a metody, jak k tomuto problému teoreticky přistoupit, ve většině případů tyto postupy jsou příliš pomalé a tedy je třeba optimalizovat a hledat alternativní řešení. U simulace kolizí je také třeba pracovat s diskrétním i spojitým časem, neboť to souvisí s tím, jak přesné kolize objektů chceme a do jisté míry musíme předpovídat pohyb určitých těles. Tato práce je tedy zaměřena na vývoj herních enginů, optimalizací a implementace kolizních algoritmů.
Algoritmy pro zjednodušování modelů
Schulz, Roman ; Štancl, Vít (oponent) ; Šiler, Ondřej (vedoucí práce)
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ Cílem této práce je navrhnout a implementovat počítačový systém pro zjednodušení 3D modelů složených s trojúhelníkových sítí. Systém by měl umožňovat zjednodušit množství geometrických primitiv zadaneho objektu. Uživatel by měl mít možnost tento proces jednoduše ovlivnit výběrem metody, cílové velikosti souboru atp. Pro načítání a ukládání dat systém používá formát souboru 3DS. Čtenář by měl být schopen porozumět principům redukování modelů a měl by se seznámit s použitými algoritmy.
Nejkratší cesta mezi dvěma body po povrchu objektu
Mezera, Lukáš ; Švub, Miroslav (oponent) ; Šiler, Ondřej (vedoucí práce)
Hledání nejkratší cesty patří mezi základní problémy řešené v počítačové geometrii. Optimálním řešením je výpočet pomocí Dijkstrova algoritmu. Existuje ale i celá řada aproximačních algoritmů, které je také možné pro výpočet nejkratší cesty použít.
Detekce kolizí v počítačové grafice
Stupka, Filip ; Starka, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením detekcí kolizí triviálních matematických i komplexních objektů složené z trojúhelníkových sítí modelů v trojrozměrném prostoru. Simulace kolizí objektů je z hlediska výkonnostního velmi náročné téma a i přesto, že existují postupy a metody, jak k tomuto problému teoreticky přistoupit, ve většině případů tyto postupy jsou příliš pomalé a tedy je třeba optimalizovat a hledat alternativní řešení. U simulace kolizí je také třeba pracovat s diskrétním i spojitým časem, neboť to souvisí s tím, jak přesné kolize objektů chceme a do jisté míry musíme předpovídat pohyb určitých těles. Tato práce je tedy zaměřena na vývoj herních enginů, optimalizací a implementace kolizních algoritmů.
Detekce kolizí v počítačové grafice
Stupka, Filip ; Starka, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením detekcí kolizí triviálních matematických i komplexních objektů složené z trojúhelníkových sítí modelů v trojrozměrném prostoru. Simulace kolizí objektů je z hlediska výkonnostního velmi náročné téma a i přesto, že existují postupy a metody, jak k tomuto problému teoreticky přistoupit, ve většině případů tyto postupy jsou příliš pomalé a tedy je třeba optimalizovat a hledat alternativní řešení. U simulace kolizí je také třeba pracovat s diskrétním i spojitým časem, neboť to souvisí s tím, jak přesné kolize objektů chceme a do jisté míry musíme předpovídat pohyb určitých těles. Tato práce je tedy zaměřena na vývoj herních enginů, optimalizací a implementace kolizních algoritmů.
Correspondence Problem in Geometrics Morphometric Tasks
Krajíček, Václav ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Kosinka, Jiří (oponent) ; Sochor, Jiří (oponent)
Název práce: Problém korespondence v úlohách geometrické morfometrie Autor: Václav Krajíček Katedra / Ústav: Katedra software a výuky informatiky Vedoucí doktorské práce: RNDr. Josef Pelikán e-mail vedoucího: pepca@cgg.mff.cuni.cz Abstrakt: Analýza tvaru ve fyzické antropologii, biomedicíně a přidružených oborech je často prováděna s použitím landmarků nebo pomocí měření vzdáleností. Nové technické možnosti dovolují digitalizovat věrný vzhled objektu ve formě trojúhelníkových sítí nebo objemových dat. Tyto digitální obrazy jsou obzvláště užitečné v případech, kdy nemohou být vhodným způsobem použity landmarky k popisu tvaru. Aby bylo možné statisticky analyzovat tvar na vzorku pozorování, které jsou reprezentovány zmíněnými zobrazovacími technikami, musí být identifikovány vzájemně si odpovídající body. Registrace je klíčovým nástrojem k mapování reprezentací tvaru do společné souřadné soustavy, kde se hledají vzájemně si odpovídající body, v případě trojúhelníkových sítí na principu nejbližšího souseda a v případě objemových dat podle překrývajících se bodů. Elastická registrace založená na B-spline interpolaci byla vybrána kvůli své mnohostrannosti, relativní rychlosti a schop- nosti...
Nejkratší cesta mezi dvěma body po povrchu objektu
Mezera, Lukáš ; Švub, Miroslav (oponent) ; Šiler, Ondřej (vedoucí práce)
Hledání nejkratší cesty patří mezi základní problémy řešené v počítačové geometrii. Optimálním řešením je výpočet pomocí Dijkstrova algoritmu. Existuje ale i celá řada aproximačních algoritmů, které je také možné pro výpočet nejkratší cesty použít.
Algoritmy pro zjednodušování modelů
Schulz, Roman ; Štancl, Vít (oponent) ; Šiler, Ondřej (vedoucí práce)
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ Cílem této práce je navrhnout a implementovat počítačový systém pro zjednodušení 3D modelů složených s trojúhelníkových sítí. Systém by měl umožňovat zjednodušit množství geometrických primitiv zadaneho objektu. Uživatel by měl mít možnost tento proces jednoduše ovlivnit výběrem metody, cílové velikosti souboru atp. Pro načítání a ukládání dat systém používá formát souboru 3DS. Čtenář by měl být schopen porozumět principům redukování modelů a měl by se seznámit s použitými algoritmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.