Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitele na trhu s pivem
Klemša, Michal
Klemša, M. Chování spotřebitele na trhu s pivem. Diplomová práce. Brno: Mende-lova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zaměřuje na chování spotřebitelů ve věku 18–26 let na trhu s pivem v České republice. Práce se soustředí na analýzu trhu s pivem. Zkoumá vývoj spotřeby, produkce, exportu a importu z pohledu České republiky a následně získaná data porovnává s vybranými státy Evropské unie. Práce se dále zabývá analýzou chování u vybrané skupiny spotřebitelů. Prostřednictvím kvantitativního výzkumu jsou zjištěny zvyklosti, preference, postoje a faktory ovlivňující spotřebitelské chování. Na základě zmíněných analýz jsou navržena doporučení pro malé a střední pivovary působící v České republice.
Zhodnocení trhu s pivem v České republice
Hradilová, Jana ; Regnerová, Olga (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce, nazvaná "Zhodnocení trhu s pivem v České republice", je zaměřena na analýzu trhu s pivem, zhodnocení současné situace a doporučení tržním subjektům, kam by měly směřovat svou činnost. V první části této práce, tzv. literární rešerši, jsou vysvětleny pojmy týkající se trhu, okolí podniku a analýz mikroprostředí a makroprostředí. Dále zde lze nalézt definici piva, vymezení jeho historie nejen v českých zemích, jsou zde uvedeny druhy piva a vývoj a současný stav daňových podmínek. V praktické části práce je popsán současný stav českého pivovarnictví pomocí ročního výstavu, spotřeby, importu a exportu a ceny piva. Jsou zde také vymezena ochranná označení a uvedeny subjekty působící na trhu s pivem. Dále jsou vytvořeny a vyhodnoceny STEP analýza a Porterův model pěti sil. Na základě získaných poznatků je provedena formulace návrhů a doporučení k další činnosti pro potencionálně vstupující a stávající tržní subjekty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.