Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Šikana a kyberšikana u dětí staršího školního věku ve sportovních klubech
ŠEVČÍKOVÁ, Tereza
Bakalářská práce je zaměřena na šikanu a kyberšikanu u dětí staršího školního věku ve sportovních klubech. Teoretická část definuje rizikové chování u dětí a mládeže, a to zejména šikanu a kyberšikanu. Dále je zde charakterizován psychický a fyzický vývoj dítěte, organizace zaměřené na pohyb a sportovní aktivity dětí a v neposlední řadě sportovní kluby moderní gymnastiky. Ke zpracování bakalářské práce byl využit kvalitativní typ výzkumu. Pro kvalitativní výzkumné šetření byla použita metoda dotazování, technika polostrukturovaného rozhovoru. Výzkumný soubor tvořili trenéři pracující s dětmi staršího školního věku v klubech moderní gymnastiky v rámci Jihočeského kraje, které spadají pod český svaz moderní gymnastiky. Na základě výsledků bylo zjištěno, že trenéři spíše vědí, jak postupovat při šetření šikany a kyberšikany. Dále bylo zjištěno, že trenérům není poskytnut metodický plán, jak správně postupovat. Pokud by bylo trenérům nabídnuta účast na preventivního programu, většina z nich by se zúčastnila. Výsledky této bakalářské práce mohou být zajímavým podkladem pro širší výzkum šikany a kyberšikany ve sportovních klubech. Dále pak mohou být inspirací pro trenéry či metodickým materiálem pro zpracování preventivního programu pro dětské sportovní kluby. V neposlední řadě mohou být zajímavým podnětem pro rodiče dětí, které takové kluby navštěvují.
Monitoring sociálních sítí jako služba pro sledování okolí podniku
Filip, Petr ; Jelínek, Ivan (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato práce se zabývá sledováním okolí podniku na sociálních sítích a určení vhodných nástrojů k analýze vnímání firmy a produktů firmy mezi uživateli sociálních sítí. V první části je vysvětlen přínos analýzy sociálních sítí pro podnik. Metriky pro hodnocení hodnoty dat získané ze sociálních sítí. Ve druhé části je vybraná vhodná sociální síť k analýze a popsán přístup k datům z této sítě. V poslední části je na různých politických situacích znázorněna informační hodnota analýzy sociálních sítě v porovnání s monitoringem tradičních médií. Výsledkem této práce je porovnání rozdílů mezi informační hodnotou z klasických médií a informační hodnotou ze sociálních síti a případné použití pro firmy.
Vliv sociálních sítí na mladé lidi z vietnamské komunity v českém prostředí
Nguyenová, Viet Trinh ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Landsingerová, Jitka (oponent)
Tato práce pojednává o sociálních sítích a jejich vlivu na mladé Vietnamce v českém prostředí. Autorka popisuje vznik sociálních sítí, jejich vliv a také se věnuje té nejznámější sítí - Facebooku. Dále se zabývá problematikou Vietnamců v České republice, popisuje se Vietnam a také konfucianismus jakožto směr ovlivňující vietnamskou mentalitu a kulturu, dále se také zabývá tím, jak se Vietnamci dostali do české republiky, jaká pro ně byla adaptace a v jakých vlnách se sem Vietnamci dostali. Také píše o mladých Vietnamcích, kteří se v České republice narodili, nebo sem přicestovali v jejich raném dětství. V praktické části, vede autorka rozhovory s respondenty a na dané téma jim klade otázky. Cílem rozhovorů a celého výzkumného projektu bylo, potvrdit či vyvrátit hypotézu, že sociální sítě mají podobný vliv na mladé lidi jak z Česka tak i Vietnamu žijící v České republice. V závěru autorka shrnuje všechny své poznatky a také potvrzuje svojí prvotní domněnku a na základě odpovědí respondentů tak potvrzuje již zmíněnou hypotézu
Využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií
Petrová, Anna ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií. Jejím cílem je představit muzeím umění a galeriím marketing v sociálních médiích, zejména fungování stránek na Facebooku. Teoretická část práce se věnuje problematice sociálních médií, popisu nejvýznamnějších z nich a především možnosti jejich využití v marketingu. Důraz je kladen na sociální síť Facebook. Praktická část práce vychází ze statistik společnosti Socialbakers, která měří sociální média, a obsahuje analýzu aktivit vybraných českých a zahraničních muzeí umění a galeriích na Facebooku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.