Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh modulové výuky oboru Elektromechanik pro zařízení a přístroje
Pešek, Josef
Bakalářská práce na téma „Návrh modulové výuky pro obor elektromechanik pro zařízení a přístroje“ se zabývá přípravou vyučování modulovou formou výuky. Pedagogika v posledních letech usiluje o modernější vzdělávání, které by odpovídalo požadavkům dnešní doby a umožnilo žákům středních odborných škol lepší uplatnění na trhu práce. Proto jsem si připravil návrh modulů, které na sebe vzájemně navazují a jsou seřazeny postupně od nejsnadnějšího ke složitějším. Cílem bakalářské práce je docílit sjednocení probírané látky mezi odbornou teoretickou a praktickou výukou. Celý modulový systém však závisí na vedení školy, která by kvůli nové vyučovací metodě musela upravit svůj dosavadní školní vzdělávací program.
Formy výuky na vyšších odborných školách
Slunečková, Zdena ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Vincejová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá organizačními formami výuky na vyšších odborných školách. Cílem práce je vymezení těchto škol v českém vzdělávacím systému. Studium problematiky organizačních forem výuky vede přes kategorizaci škol a oborů ke vzdělávacím cílům. Důležitou etapu ve studiu před samotným výzkumem zaujímají teorie týkající se forem výuky ve své obecné rovině. Tyto teorie jsou doplněné o poznatky spojené s formami výuky na vysokých školách. Cílem výzkumu je zjistit, jaké organizační formy výuky jsou skutečně využívané na vyšších odborných školách z hlediska času a způsobu interakce studentů ve výuce. Předmětem výzkumu je i vzdělávání mimo školu. Pro zpracování výzkumné části jsem zvolila kvalitativní výzkum ve dvou pražských školách poskytujících vyšší odborné vzdělání. Designem výzkumu je případová studie. Klíčová slova terciární vzdělávání, vyšší odborná škola, legislativa vyšších odborných škol, formy výuky, cíle vzdělávání, odborná praxe, modulová výuka

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.