Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zmapování liniové zeleně ve vybraném území a posouzení z hlediska druhového zastoupení dřevin
UHLÍŘ, Matěj
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování literární rešerše a získání důležitých informací o problematice liniová zeleň a její funkce a rozdělení. Tato práce je zaměřená na zmapování liniové zeleně v katastrální území Vidov. V práci jsou uvedeny všechny prvky liniové zeleně, které jsou popsány z hlediska druhového zastoupení, vegetačního stupně, rozlohy či funkce. Součástí bakalářské práce je zakreslení liniové zeleně do mapy a vytvoření tabulek a návrh dosadby stávajících dřevin v daném území.
Cyklostezka Blansko – Nový Hrad
Efenberk, Tomáš ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace koridoru pro chodce a cyklisty na trase Blansko ČKD – Nový Hrad. Jedná se o společnou obousměrnou stezku pro chodce a cyklisty vedoucí podél toku řeky Svitavy a železniční trati č. 260 Brno – Česká Třebová a krajské silnice II/379. Součástí návrhu budou případné lávky přes řeku Svitavu a další stavební řešení umožňující překonání náročného terénu v problematickém úseku. Součástí diplomové práce je koncept variantního směrového řešení trasy a odůvodnění výběru podrobněji řešené varianty.
Studie přeložky silnice II/374 - Maloměřice a Obřany
Sobková, Jolana ; Čepil, Jiří (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se ve formě studie zabývá přeložkou silnice II/374 Maloměřice Obřany. Práce řeší úpravu silnice ve třech navržených variantách v návrhové kategorii S9,5. Pro návrh variant byla využita nová norma ČSN 73 6101, která se právě nachází v procesu projednání. Součástí práce je i multikriteriální porovnání všech variant.
II/494 Vrbětice-Slavičín
Kuric, Filip ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se ve formě technické studie zabývá úpravou silnice II/494 mezi obcemi Vrbětice a Slavičín. Práce řeší úpravu silnice ve dvou navržených variantách. Varianta A je zpracována jako rekonstrukce silnice ve stávající trase komunikace. Varianta B řeší novostavbu silnice v novém směrovém vedení trasy. Důvodem úpravy komunikace je návrh vhodnějšího směrového a výškového vedení trasy v souladu s platnou normou, za účelem zvýšení komfortu a bezpečnosti na trase. Předmětem práce je také porovnání navrhnutých variant.
Studie obchvatu Valašského Meziříčí
Horka, Pavel ; Sabadáš, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování vyhledávací studie čtyřpruhového západního obchvatu města Valašské Meziříčí. Důvodem pro vybudování obchvatu je odklonění silného tranzitního provozu, zvýšení bezpečnosti ve městě a snížení negativních vlivů dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie R21,5/100. V první fázi byly navrženy tři směrové varianty. Z nich byla díky multikriteriální analýze vybrána jedna, která je dále podrobněji zpracována.
Minimální standard pro zpracování územních plánů a jejich následné využití
Slánková, Pavla ; Zilvar, Josef (vedoucí práce) ; Radim, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zpracování územního plánu jako jednoho z nejdůležitějších dokumentů, který upravuje stav užívání jednotlivých území v rámci Královéhradeckého kraje z pohledu zaměstnance Krajského úřadu Královéhradeckého kraje, jež se v rámci své pracovní náplně zabývá územně plánovací činností. Úvodem této práce je popsán proces a samotná tvorba územních plánů s odkazem na platnou legislativu, která tuto problematiku upravuje v rámci České republiky. V úvodní části práce je také popsán projekt Minimální standard pro digitální zpracování územních plánu v GIS,MINIS, který je v rámci Královéhradeckého kraje uplatňován jako doporučená metodika pro zpracování územních plánů na jeho území. Druhá část diplomové práce je zaměřena na vývoj a hodnocení při zavádění výše uvedeného projektu,metodiky v Královéhradeckém kraji do praxe. V rámci vývoje a hodnocení bude zhodnocen dopad při zpracovávání územních plánů dle citovaného projektu,metodiky, týkající se všech dotčených subjektů zabývajících se problematikou tvorby územního plánu a jeho následného využívání. Na základě těchto hodnocení a analýz byl také proveden rozbor, zda byla ze strany Královéhradeckého kraje zvolena vhodná strategie týkající se podpory, která metodiku MINIS doporučuje při zpracování územních plánů na svém území.
Kampus MU Brno (zelená etapa) - stavebně technologický projekt
Honzík, Roman ; Valenta, Michal (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je řešení stavebně technologického projektu pro hlavní technologické etapy stavby Univerzitní kampus Bohunice (zelená etapa). Jedná se o stavbu složenou z devíti pavilonů, které jsou mezi sebou vzájemně propojeny dvěma koridory. Koridory současně spojují stavbu zelené etapy s předchozí modrou etapou. Všechny stavební objekty jsou částečně podsklepeny a se třemi nadzemními podlažími. Výjimku tvoří SO IV-309, který je tvořen čtyřmi nadzemními podlažími s opláštěním tvaru eliptického válce s plochou střechou uprostřed střešního opláštění. V diplomové práci se zabývám konkrétněji právě tímto stavebním objektem, který jsem řešil z hlediska časového, finančního, technologického postupu vrtaných pilot a zařízení staveniště. Ostatní části projektu jsou navrženy na celou stavbu.
Železniční infrastruktura ve východočeském regionu
Raška, Vladimír ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Kolářová, Zdenka (oponent)
Bakalářská práce má za cíl podrobně rozebrat železniční infrastrukturu východočeského regionu, tedy Královéhradeckého a Pardubického kraje. Zaměřena je především na důležité trati, zejména na I. tranzitní železniční koridor procházející skrz Pardubický kraj a trať 031 z Pardubic do Hradce Králové a Jaroměř a trati na ně navázané, vždy se zmínkou nejdůležitějších železničních uzlů. Poslední léta jsou v regionu ve znamení modernizace, koridor už je dostavěn prakticky celý, nádraží jsou v část případů nově rekonstruována a v části stará více než sto let ve zdevastovaném stavu. Většina tratí je jednokolejných a neelektrifikovaných, zejména v Královéhradeckém kraji.
Historická geneze krajiny v podhorských oblastech.
MIHALČÍKOVÁ, Zdeňka
Cílem práce bylo vymezit změnu krajiny v oblasti Zdíkova ležícího v blízkosti Vimperka na Šumavě, a to v časovém intervalu od roku 1949 po současnost. Bylo určeno zastoupení prvků land use - tedy lesů, orné půdy, vodních ploch a toků, sídel, cestní sítě a trvalých travních porostů na každém ze tří leteckých snímků z let 1949, 1979 a 1988. Na základě těchto snímků bylo provedeno srovnání zastoupení prvků land use v jednotlivých letech a byla vymezena změna a přetváření původního charakteru krajiny v daném časovém horizontu. Výsledky byly graficky zpracovány.
Dopravní projekty mikroregionu Orlickoústecka
Kaplan, Ondřej ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Keprt, Ondřej (oponent)
Práce popisuje dopravní projekty na Orlickoústecku. Zprvu se zaměřuje na všeobecnou historii dopravy a současné trendy v silniční, železniční a cyklistické dopravě v rámci Evropské unie a České republiky. Dále charakterizuje Pardubický kraj a popisuje vybrané dopravní projekty v orlickoústeckém regionu. Soustředí se především na legislativu, způsoby financování a podrobný popis projektů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.