Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora inovací, výzkumu a vývoje v Evropské unii jako nástroj podpory její konkurenceschopnosti
Votrubová, Petra ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je objasnit, z jakého důvodu Evropská unie považuje právě inovace, výzkum a vývoj za prostředek ke zvýšení své konkurenceschopnosti, zmapovat, jakým způsobem je tato oblast podporována, zjistit, zda toto úsilí v současnosti nepolevuje v důsledku celosvětové hospodářské a finanční krize, zhodnotit, jak se vyvíjené úsilí Evropské unie zúročuje v podobě růstu její konkurenceschopnosti, a odhalit, v jakých oblastech se dosud projevují nedostatky a navrhnout, jaké kroky by měla Evropská unie podniknout, aby tyto nedostatky odstranila.
Kourenceschopnost českých lázeňských subjektů v podmínkách EU
Zitová, Denisa ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Střítreský, Václav (oponent)
Práce se zabývá oborem českého lázeňství, podmínkami podnikání v této oblasti a především faktory určujícími konkurenceschopnost českého lázeňství v podmínkách EU. Praktická část zkoumá konkurenceschopnost konkrétního podniku-Lázeňského Sanatoria Royal Mariánské Lázně a.s. Zde je východiskem situační analýza mikro a makroprostředí společnosti, dále analýza jednotlivých částí marketingového mixu společnosti, managementu lázeňské destinace. Aktuální podmínky českého lázeňství v rámci EU jsou charakterizovány z pohledu legislativního, z hlediska financování, struktury lázeňské péče, počtu, struktury a indikací hostů. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.
Kourenceschopnost českých lázeňských subjektů v podmínkách EU
Hlostová, Zitová Denisa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Střítreský, Václav (oponent)
Práce se zabývá oborem českého lázeňství, podmínkami podnikání v této oblasti a především faktory určujícími konkurenceschopnost českého lázeňství v podmínkách EU. Praktická část zkoumá konkurenceschopnost konkrétního podniku-Lázeňského Sanatoria Royal Mariánské Lázně a.s. Zde je východiskem situační analýza mikro a makroprostředí společnosti, dále analýza jednotlivých částí marketingového mixu společnosti, managementu lázeňské destinace. Aktuální podmínky českého lázeňství v rámci EU jsou charakterizovány z pohledu legislativního, z hlediska financování, struktury lázeňské péče, počtu, struktury a indikací hostů. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.