Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koncepce marketingové komunikace Českého svazu házené
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Koncepce marketingové komunikace Českého svazu házené Cíle: Cílem této diplomové práce je předložit návrhy na zlepšení marketingové komunikace ČSH. Tyto návrhy budou vytvořeny na základě zanalyzování a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace Českého svazu házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím kvalitativních metod. Mezi ně patří analýza příslušných dokumentů, polostrukturované interview se specialistkou komunikace Českého svazu házené a rozhovory pomocí návodu s aktivními hráči a s fanoušky. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové komunikace, která vychází ze zjištěných předností a nedostatků té současné. Návrh vychází z reálných možností Českého svazu házené a je založen hlavně na finančně nenáročných nástrojích, tzn. na online marketingu, PR a podpoře prodeje. Klíčová slova: házená, Český svaz házené, marketingová komunikace, polostrukturované interview, rozhovory pomocí návodu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.