Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Založení společnosti v oblasti hudebního managementu.
Boháčová, Gabriela ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Cílem této práce je podat co nejvíce využitelných informací o založení společnosti v oblasti hudebního managementu. Práce nejprve pomáhá pochopit důležitou fázi před samotným založením společnosti a pokládá otázku, zda jsme na tento úkon připraveni. Dále popisuje obecné principy obchodních společností, které fungují pro kterýkoliv druh podnikání, včetně hudebního průmyslu. Tato práce je také zároveň průvodcem samotného založení společnosti s ručeným omezením nejen v České republice, ale i v USA a ve Spojeném království Velké Británie a Irska. V poslední řadě se zabývá specifikacemi hudebních společností a jejich problematikou.
Leadership a jeho uplatnění v uměleckých organizacích
Fišerová, Katarína ; RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Cílem diplomové práce „Leadership a jeho uplatnění v uměleckých organizacích: Případová studie Národního divadla v Praze a České filharmonie” je popsat oblast efektivních podob leadershipu v obecné rovině a následně pak tyto poznatky aplikovat na prostředí uměleckých organizací s důrazem na vybrané pražské umělecké příspěvkové organizace Ministerstva kultury České republiky. V závěrečné části práce, která byla zpracována formou případové studie, jsou teoretické poznatky a získaná data z výzkumů interpretována a shrnuta. Tato práce a studie zkoumaných organizací prokazuje, jak důležitou součástí se efektivní leadership v dnešních podmínkách stává. Leadershipová složka při vedení organizací je klíčová nejen pro správné fungování organizací, ale především pro spokojenost a výkonnost zaměstnanců. Také proto je v tomto kontextu důležité přistoupit ke změnám, které efektivním leaderům a správnému leadershipu napomohou plnit svou úlohu.
Projekt soukromé hudební školy
Švehláková, Zdeňka ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma soukromých hudebních škol v České republice. Práce se skládá ze tří částí. První část pojednává o dějinách českého hudebního školství od středověku do 20. století. Druhá část se věnuje hudebnímu vzdělávacímu systému od roku 1989 do současnosti. Zahrnuty jsou všechny stupně školství: základní, střední (konzervatoře) a vysoké umělecké školy. Hlavní pozornost je zaměřena na základní stupeň hudebního školství, především na porovnání státních škol, soukromých škol a dalších forem uměleckého vzdělávání v České republice. Třetí část je věnována tématu založení soukromé hudební školy. Cílem je popsat postup při zakládání firmy, nezbytné předpoklady podnikatele a povinnosti spojené s podnikáním v České republice. Dále jsou uvedeny formy marketingu školy a postup při hledání klientů i vhodných zaměstnanců.
Management hudebních festivalů
Sluková, Karla ; BĚLOR, Roman (vedoucí práce) ; RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg (oponent)
Tato magisterská práce se věnuje problematice managementu hudebních festivalů. Ve své teoretické části definuje pojem festival, stanovuje tzv. stakeholdery a jednotlivé oblasti managementu, kterým se musí festivalové organizační týmy věnovat. Následují dvě případové studie. První z nich srovnává český Mezinárodní hudební festival Pražské Jaro a anglický City of London Festival. Druhá případová studie aplikuje teoretické poznatky i výsledky srovnání těchto dvou velkých profesionálních festivalů do praxe a zkoumá nově vznikající Mezinárodní festival filmové hudby a multimédií Soundtrack Poděbrady.
Crowdfunding: Metody, možnosti a využití v českém hudebním průmyslu
Prošková, Radka ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice crowdfundingu, jeho metodám a možnostem, s ohledem na využití v oblasti českého hudebního průmyslu. První část práce objasňuje základní pojmy z oblasti fundraisingu a snaží se tak definovat crowdfunding a zasadit jeho mechanismy jak do historického kontextu, tak do kontextu alternativního financování kultury v současnosti. Formou eseje jsou zde nastíněny proměny hudebního průmyslu na světovém i domácím trhu od druhé poloviny dvacátého století po současnost, v nichž je možné spatřovat prvotní impulzy k vyhledávání alternativních zdrojů financování kultury, zejména hudby. Teoretická část dále vysvětluje, jak probíhají nebo by měly probíhat crowdfundingové kampaně a jaká jsou jejich specifika. Práce mapuje vznik a fungování crowfundingu v zahraničí a v českém prostředí, zaměřuje se na provozovatele poskytující platformu k realizaci crowdfundingových kampaní a provádí jejich analýzu a porovnání. Výzkumná část práce pak popisuje mechanismy crowdfundingových kampaní, zaměřených na hudbu v českém prostředí, v praxi. Prostřednictvím dvou případových studií přináší kvalitativní analýzu úspěšných hudebních projektů, které využily v letech 2012 a 2014 možnosti crowdfundingu v českém hudebním průmyslu. Součástí obou studií jsou nestrukturované rozhovory se zadavateli a tvůrci kampaní, z nichž plynou specifika, výhody i nedostatky využití crowdfundingu v hudbě.
Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
Christovová, Aneta ; RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg (vedoucí práce) ; KREJČA, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá online marketingem a jeho nástroji v kontextu vážné hudby. V úvodu je stručně představen internet, marketing a online marketing. Tato práce se zabývá následujícími otázkami: co se dá dělat pro šíření povědomí o vážné hudbě prostřednictvím online služeb? Jaká sociální média jsou vhodná pro spojení s určitými skupinami posluchačů? Jak si v mezinárodním měřítku vede česká hudební scéna? Sociální média jsou popsána na úrovni běžného uživatele, z rozboru vyplývá vhodnost konkrétních služeb pro subjekty z oblasti vážné hudby (orchestr, operní divadlo, festival, interpret). Vážná hudba je zde – při zachování nesporných specifik – chápána jako (marketingový) produkt. Práce nabízí shrnutí sociálních médií, prostřednictvím kterých můžeme komunikovat s cílovými skupinami, která je využívají. Představuje též základní pravidla pro efektivní práci se sociálními médii.
Hledání nových forem prezentace klasické hudby
Špaňárová, Kateřina ; RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje nové formy prezentace klasické hudby na přík- ladu dvou světově významných operních domů. První zkoumaný operní dům je Metropolitní opera New York a druhý Komická opera Berlín. Tato práce zjišťuje, zda a jak se těmto institucím daří rozšiřovat své publikum bez toho, aniž by snižovaly vysokou uměleckou úrověň prováděných děl.
Hudba v médiích
Podhola, Adam ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Diplomová práce na téma Hudba v médiích se zaměřuje především na moderní médium hudební streaming. Analyzuje dosavadní vývoj a zvažuje možnosti jeho budoucího rozvoje.
Business plán: hudebně-taneční klub
Sluková, Karla ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Business plán: Hudebně-taneční klub se zabývá vytvořením podnikatelského plánu klubu, ve kterém se bude propojovat živá hudba a tanec. Klub by se měl specializovat na taneční styly salsa, swing, argentinské tango a latinskoamerické tance. Cílem práce je zhodnocení reálnosti tohoto podnikatelského záměru. V první části práce teoreticky popisuji a rozebírám, co je to podnikatelský plán a jaké jsou jeho náležitosti, v druhé části specifikuji můj podnikatelský záměr a zkoumám historii a potenciál jednotlivých stylů. Ve třetí praktické části zpracovávám samotný business plán, včetně finanční analýzy. Na jeho základě v závěru práce vyhodnotím životaschopnost a rentabilitu zamýšleného hudebně-tanečního klubu.
Hudební vysílání Českého rozhlasu
Bělorová, Klára-Noemi ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; HAVLÍK, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce je přehledem různých rovin užívání hudby ve vysílání Českého rozhlasu. V první kapitole se zabývá vývojem užíváním hudby na pozadí historických událostí a institucionálního rozvoje rozhlasu, v dalších kapitolách pak hudebním formátem, hudební tvorbou a hudebními pořady na jednotlivých stanicích ČRo - jak celostátních, tak regionálních, či pouze digitálně šířených. Při psaní této práce bylo čerpáno z literatury zabývající se historií Českého rozhlasu a vybranými fenomény světa médií, z internetových stránek (zejména domácího serveru Českého rozhlasu) a samotného poslechu vysílání ČRo. Závěr práce sestává ze zhodnocení v jednotlivých kapitolách popisovaných aktivit ČRo v kontextu české hudební scény a světového mediálního trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.