Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Čínský nezávislý dokumentární film (1990-2018) v kontextu cenzurních opatření
Honcoop, Haruna ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; LOMOVÁ, Olga (oponent)
Diplomová práce popisuje situaci posledních 30 let vývoje (1990­–2018) v nezávislé dokumentární kinematografii v ČLR a stručně toto období periodizuje do tří fází. Na příkladech klíčových dokumentárních tvůrců ilustruje tematiku, možnosti a úskalí produkce a distribuce, jež fungují nezávisle na oficiální dokumentární produkci, vně cenzurního systému. Cenzurní systém médií v v pystém je v práci ná. ční. je v době hrami v roce a postrkování v současné ého nezávislého filmového festivalu v ce v ČLR je v práci popsán a ilustrován na klíčových zákonech a nařízeních, které regulují filmový průmysl, aby bylo patrné, vůči jakým mechanismům se musí dokumentární filmaři vymezovat. Práce také popisuje důležité festivaly a centra čínského nezávislého dokumentárního filmu, které byly postupně uzavřeny s nástupem nové vládnoucí garnitury. Jako důležitou práce vyzdvihuje i roli zahraničních festivalů coby alternativní možnosti distribuce čínských nezávislých dokumentárních filmů vzhledem k tomu, že současná situace žádnou oficiální distribuci filmů bez cenzurní „dračí pečetě“ neumožňuje. Zmiňuje se i o zahraničních archivech a stavu bádání na západních univerzitách. Posledním tématem, kterým se práce zabývá, je typologie reakcí filmařů na danou situaci – od autocenzury po exil. V závěru se zmiňuje také o metodách kontroly v digitální éře.
Postupy při plánování strategie filmového festivalu na příkladu 30. ročníku Famufestu
Gabrielová, Alžběta ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; RYCHECKÝ, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovení postupu tvorby strategické analýzy pro filmové festivaly. Postupy jsou demonstrovány na konkrétním příkladu filmového festivalu studentských filmů Famufest. Cílem práce je určení silných stránek a potenciálních budoucích hrozeb. V teoretické části je charakterizována struktura festivalu a specifika jeho organizování oproti jiným filmových festivalům v českém prostředí. Praktická část analyzuje festival na základě postupů strategické analýzy. Popsáno je současné fungování, stav činnost a další směr, kterým by se mohl festival ubírat.
Současný australský film, filmový průmysl a možnosti spolupráce
Janáčková, Alžběta ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; Vacková, Martina (oponent)
Ve své diplomové práci se budu věnovat situaci kolem současného australského filmu (od roku 2000), ať už se jedná o film určený do kinodistribuce či televizní film, přičemž se ale chci soustředit především na celovečerní filmy. Také mne zajímá stav filmového průmyslu a jaké jsou možnosti spolupráce mezi Austrálií a Českou republikou tak, aby byly získané informace využitelné českými producenty.
Koncepce programu pro profesionály
Kotrlová, Jitka ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Diplomová práce se zabývá festivaly a industry aktivitami podporujícími vzdělávání filmových profesionálů v České republice. Mapuje důležité industry platformy a věnuje se příkladu filmového festivalu Finále Plzeň a platformě Industry Days, která vznikla v roce 2012. Zabývá se koncepcí programu Industry Days a jejícho postavení v českém prostředí. Ve své poslední části nastiňuje budoucí směřování vzdělávacích programů pro profesionály.
Industry program Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava a jeho přínos pro producenta
Šilarová, Hana ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; Tabakov, Diana (oponent)
Diplomová práce mapuje industry program Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava a také jeho přínosy pro producenta. Festival má dlouholetou tradici s pořádáním programu pro filmové profesionály. Jednotlivé podprogramy jsou koncipovány pro účastníky různých profesí, například festivalové ředitele či pro režiséry. Hlavní sekcí jsou ovšem Emerging Producers pro začínající producenty z Evropy. První část práce popisuje historii vývoje MFDF Ji.hlava a jednotlivé sekce jeho industry programu, druhá se pak zaobírá srovnáním s podobně velkými festivaly CPH:DOX a Visions du Réel Nyon, jejichž koncepce se od té jihlavské do značné míry liší. Poslední část práce pak sleduje přínos industry pro producenty a vychází také z online dotazníků pro účastníky Emerging Producers a pro producenty filmů v soutěžích sledovaných festivalů mezi lety 2012 a 2016.
Filmový průmysl a práce s publikem
Pojarová, Karolína ; KOPECKÝ, Čestmír (vedoucí práce) ; Horák, Petr (oponent)
Studie stavící na vlastním průzkumu a kulturních teoriích věnující se tématu zapojení aktérů filmového průmyslu v oblasti práce s publikem. Práce se orientuje na filmové profesionály a jejím cílem je představit potenciál filmové a audiovizuální výchovy a její užitek pro sektor filmového průmyslu. Příklady dobré praxe jsou ve studii zmíněny za účelem inspirovat prostředí českého filmového průmyslu. V neposlední řadě je navrženo několik modelů, jak by čeští filmoví producenti a distributoři mohli oblasti práce s publikem přispět.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.