Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moderní metody výuky Teorie obvodů
Vyroubalová, Ivana ; Šátek, Václav (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací e-learningového systému pro podporu prezenční výuky v předmětu Teorie obvodů. Takový systém klade různé požadavky na zpracování a přístup různých skupin uživatelů. Implementace systému vyžaduje podporu pro matematické vzorce, tvorbu studijních materiálů a funkce pro testování znalostí z Teorie obvodů a Bezpečnosti práce na elektrotechnických zařízeních. Systém je implementován pomocí XHTML a PHP, vzhled pomocí kaskádových stylů CSS. Výukový materiál je vytvořen v XML, MathML a XSL a testy jsou uloženy v databázi. Databáze je navržena pomocí jazyka UML a implementována v databázovém systému MySQL. Systém je součástí diplomové práce.
Moderní metody výuky Teorie obvodů
Vyroubalová, Ivana ; Šátek, Václav (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací e-learningového systému pro podporu prezenční výuky v předmětu Teorie obvodů. Takový systém klade různé požadavky na zpracování a přístup různých skupin uživatelů. Implementace systému vyžaduje podporu pro matematické vzorce, tvorbu studijních materiálů a funkce pro testování znalostí z Teorie obvodů a Bezpečnosti práce na elektrotechnických zařízeních. Systém je implementován pomocí XHTML a PHP, vzhled pomocí kaskádových stylů CSS. Výukový materiál je vytvořen v XML, MathML a XSL a testy jsou uloženy v databázi. Databáze je navržena pomocí jazyka UML a implementována v databázovém systému MySQL. Systém je součástí diplomové práce.
Elektronické vzdělávání
Souhrada, Ondřej ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce v první části seznamuje čtenáře s eLearningem, poskytuje jim základní informace o eLearningu a pokouší se objasnit pojmy s ním spojené, je zde stručně nastíněn minulý, současný a budoucí vývoj eLearningu. V práci jsou dále uvedeny základní typy softwarových systémů a nejběžnější elearningové standardy. Druhá část práce má několik cílů - zjistit stav využívání elearningových prvků v rámci Vysoké školy ekonomické v Praze, zjistit individuální zkušenosti s eLearningem na Vysoké škole ekonomické v Praze a názor studentů na výuku s podporou eLearnigu. Výzkum je proveden pomocí dotazníků zaslaných studentům. Posledním cílem je analýza získaných dat, potvrzení či vyvrácení určitých předpokladů a vyvození dílčích závěrů.
E-learning
Liška, Tomáš ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce seznamuje čtenáře s pojmem e-learning a poskytuje uspořádaný pohled na problematiku. Vysvětlení základních pojmů, forem, metod realizace nebo zařazení do systému vzdělávání vytváří základ pro pochopení významu elektronického vzdělávání. V práci je vysvětlena i problematika standardizace včetně přehledu nejdůležitějších používaných standardů a principu jejich fungování. Stěžejní část práce tvoří problematika zavádění e-learningu, která je demonstrovaná na příkladu modelové společnosti. V práci jsou zachyceny problémové oblasti při implementaci elektronického vzdělávání, komparace možných řešení včetně návrhu kurzů, které by mohly být realizovány. Současně jsou také identifikovány základní determinanty úspěchu zavádění e-learningu. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti, potenciálními studenty, s cílem zjistit jejich vnímání e-learningu a především jejich požadavky a očekávání. Pro úplnost jsou zachyceny i vývojové směry a trendy, kterými se e-learning ubírá, a které mají slibný potenciál.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.