Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnitřní rizika subjektu kritické infrastruktury z veřejného sektoru
Ščuglík, Petr ; Beran,, Václav (oponent) ; Procházková, Danuše (vedoucí práce)
Diplomová práce, nesoucí název „Vnitřní rizika subjektu kritické infrastruktury z veřejného sektoru“, se zabývá analýzou a hodnocením vnitřních rizik subjektu kritické infrastruktury, konkrétně velkým obchodním centrem na území jednoho z krajských měst České republiky, s důrazem na zajištění kontinuity jeho funkce a formulací doporučení k úpravám stávajících rizik. První část práce se věnuje definování výchozích teoretických poznatků a podstatných pojmů, vztahujících se k řešené problematice kritické infrastruktury. V dalších částech se již práce konkrétně zaměřuje na objekt obchodního centra a analýzu současného stavu jeho vnitřních rizik, kdy nejprve odhaluje možné zdroje rizik zvolených oblastí v jednotlivých částech obchodního centra, dále pak popisuje způsob stanovení míry kritičnosti jednotlivých místností, hodnocení rizik a v neposlední řadě uvádí konkrétní návrhy a doporučení na opatření proti nalezeným rizikům.
Analysis Of Various Candidate Salts For Molten Salt Reactor Application By Mcnp Software
Petrosyan, Taron
In present study, the model of Molten Salt Reactor was developed for Monte Carlo NParticle Transport [1] computational code analysis. In the course of work, two main tasks were fulfilled, which are simulation of target material behavior as a neutron convertor (producer) under 800MeV energy proton beam and criticality calculation of the designed reactor. As a result of analysis through the MCNP software, neutron flux, as well as the value of 𝑘𝑒𝑓𝑓 multiplication factor of Molten Salt Reactor for a number of different molten salts compositions assessed.
Vnitřní rizika subjektu kritické infrastruktury z veřejného sektoru
Ščuglík, Petr ; Beran,, Václav (oponent) ; Procházková, Danuše (vedoucí práce)
Diplomová práce, nesoucí název „Vnitřní rizika subjektu kritické infrastruktury z veřejného sektoru“, se zabývá analýzou a hodnocením vnitřních rizik subjektu kritické infrastruktury, konkrétně velkým obchodním centrem na území jednoho z krajských měst České republiky, s důrazem na zajištění kontinuity jeho funkce a formulací doporučení k úpravám stávajících rizik. První část práce se věnuje definování výchozích teoretických poznatků a podstatných pojmů, vztahujících se k řešené problematice kritické infrastruktury. V dalších částech se již práce konkrétně zaměřuje na objekt obchodního centra a analýzu současného stavu jeho vnitřních rizik, kdy nejprve odhaluje možné zdroje rizik zvolených oblastí v jednotlivých částech obchodního centra, dále pak popisuje způsob stanovení míry kritičnosti jednotlivých místností, hodnocení rizik a v neposlední řadě uvádí konkrétní návrhy a doporučení na opatření proti nalezeným rizikům.
Integrated method utilizing graph theory and fuzzy logic for safety and reliability assessment of airborne systems
Janhuba, Luboš ; Hlinka, Jiří ; Koštial, Rostislav
This paper presents integrated algorithm for airborne system safety and reliability assessment. In general aviation (mostly up to EASA CS-23) and non-military unmanned aerial vehicles industry, safety and reliability assessment process still relays almost exclusively on human judgment. Recommended practices define processes for system modelling and safety assessing are based on analyst understanding of a particular system. That is difficult and time-consuming process. Commercial computation aids are extremely expensive with restricted (or closed) access to the solution algorithms. Together with this problem, rapid development of modern airborne systems, their increasing complexity, elevates level of interconnection. Therefore, safety and reliability analyses have to continuously evolve and adapt to the extending complexity. Growing expansion brings in the field of unnamed aerial vehicles systems which consist of items without relevant reliability testing. Presented algorithm utilizes graph theory and fuzzy logic in order to develop integrated computerized mean for reliability analysis of sophisticated, highly interconnected airborne systems. Through the usage of graph theory, it is possible to create model of particular systems and its sub-systems in the form of universal data structure. Algorithm is conceived as fuzzy expert system, that emulates decision making of a human expert. That brings opportunity to partially quantify system attributes and criticality. Criticality evaluation increases level of assessment correlation with real state of system and its attributes.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.