Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stanovení mikro a makro prvků v balených vodách technikou ICP-OES
Herman, Vít ; Vespalcová, Milena (oponent) ; Diviš, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stanovením vybraných mikro a makro prvků v balených vodách zakoupených v obchodních řetězcích České republiky. Jsou zde popsány makro prvky a mikro prvky, které se vyskytují ve vodách, legislativa balených vod a nejčastěji používané instrumentální metody pro prvkovou analýzu. Pro analýzu balených vod byly v této práci použity metody optická emisní spektrometrie s indukčně vázaným plazmatem (ICP-OES) a iontová chromatografie (IC). Prvkové složení balených vod po analýze odpovídalo složení uvedenému na etiketách, zaznamenány byly pouze drobné odchylky od udávaných koncentrací. Všechny balené vody splňovaly podmínky dané legislativou České republiky. Naměřená data byla statisticky zpracována v programu XL Stat a pomocí vícerozměrné analýzy dat bylo zkoumáno, zda je možné jednotlivé balené vody od sebe na základě provedených analýz odlišit, což může pomoci v ověřování autentičnosti balených vod a v odhalování falšování balených vod za účelem zisku.
Stanovení mikro a makro prvků v balených vodách technikou ICP-OES
Herman, Vít ; Vespalcová, Milena (oponent) ; Diviš, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stanovením vybraných mikro a makro prvků v balených vodách zakoupených v obchodních řetězcích České republiky. Jsou zde popsány makro prvky a mikro prvky, které se vyskytují ve vodách, legislativa balených vod a nejčastěji používané instrumentální metody pro prvkovou analýzu. Pro analýzu balených vod byly v této práci použity metody optická emisní spektrometrie s indukčně vázaným plazmatem (ICP-OES) a iontová chromatografie (IC). Prvkové složení balených vod po analýze odpovídalo složení uvedenému na etiketách, zaznamenány byly pouze drobné odchylky od udávaných koncentrací. Všechny balené vody splňovaly podmínky dané legislativou České republiky. Naměřená data byla statisticky zpracována v programu XL Stat a pomocí vícerozměrné analýzy dat bylo zkoumáno, zda je možné jednotlivé balené vody od sebe na základě provedených analýz odlišit, což může pomoci v ověřování autentičnosti balených vod a v odhalování falšování balených vod za účelem zisku.
Marketingový výzkum trhu pro vybranou firmu
DUSPIVOVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce bylo odkrýt požadavky spotřebitelů a možnosti, které poskytuje trh s vybranou komoditou tak, aby mohly být využity pro marketingová rozhodnutí firmy. Práci jsem zpracovávala pro výrobní podnik HBSW, a.s., zabývající se výrobou balené minerální vody. Úkolem práce bylo zjistit chování konečného spotřebitele při výběru a koupi balených vod. Dílčím cílem bylo porovnání nových výsledků výzkumu provedeného v rámci České republiky s výsledky výzkumu, provedeného v letech 2006-2007 v rámci Jihočeského kraje (tento výzkum je zpracovaný v mé bakalářské práci). Ve výzkumu jsem použila metodu dotazníkového šetření. Dotazník byl sestaven z 23 otázek týkajích se nákupního i spotřebního chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.