Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zařízení s modelářskými RC servy
Kutěj, Jaromír ; Nosko, Svetozár (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zařízení (jezdícího modelu) s využitím modelářských servomotorů. Zabývá se zvolením vhodného hardwaru a popisuje jeho realizaci. Zaměřuje se na možnosti ovládání zařízení mikropočítačem a technologie použitelné pro komunikaci se zařízením. Dále rozebírá možnosti ovládání ze strany uživatele. Na základě zjištěných skutečností navrhuje a implementuje systém, který umožňuje ovládat jezdící model připojený k mikropočítači prostřednictvím bezdrátové komunikace, za pomocí mobilní aplikace. Dále toto zařízení rozšiřuje o senzory vzdálenosti, které umožňují zastavení modelu, čímž je zabráněno případné kolizi.
Realizace terminálu pro vzdálenou vizualizaci a ovládání obytného domu
Szalay, Patrik ; Macho, Tomáš (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modifikací již existujícího zařízení pro řízení vytápěcího systému rodinného domu. Původní návrh vychází z vlastní bakalářské práce Terminál pro vizualizaci a ovládání podmínek v obytném domě. Úpravy jsou založeny na poznatcích z testovacího provozu a nedostatků zjištěných z každodenního provozu. I zde je kladen důraz na jednoduché provedení, nízké pořizovací ceny a dlouhou životnost výsledného zařízení. Nově navrhnuté bezdrátové jednotky nahradí původní drátově připojené snímače – stejně, jako řídicí jednotku existujícího zařízení z prototypového systému nahradí nová bezdrátová centrální jednotka. Jako ovládací panel této jednotky zůstane zachován alfanumerický displej s ovládacími tlačítky. Bezdrátová centrální jednotka se připojí pomocí sériového komunikačního rozhraní k vizualizační a ovládací jednotce, která rozšíří nabízené možnosti systému pro řízení vytápění.
Fotokoutek
Valda, Tomáš ; Najman, Pavel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace aplikace fotokoutku používané primárně na tabletech. Práce popisuje existující řešení, analyzuje jejich nedostatky a soustředí se na výběr vhodných technologických prostředků. Popisuje také způsob implementace externího zpracování plateb na virtuálním privátním serveru a následnou komunikaci s databází. Součástí práce je návrh uživatelského rozhraní. Výstupem je funkční vzorek aplikace připravený k použití.
Vývoj desktopové aplikace pro správu skladu
DOLÁK, Zdeněk
Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikaci pro správu skladu. Aplikace je vyvíjena pomocí JavaScriptového frameworku React Native, jehož základní myšlenkou je chytré propojení mezi platformami a jednou z nich je právě Windows pro kterou je tato aplikace vyvíjena. Praktická část práce se zabývá popisem jednotlivých technologií použitých při implementaci aplikace a jsou zde vysvětleny základní použité techniky objektově orientovaného programování a jejich návaznost na samotnou ukázkovou aplikaci. Praktická část se věnuje analýze, návrhu a samotnému procesu implementaci aplikace. Výstupem celé bakalářské práce je betaverze desktopové aplikace, která je otestována v podmínkách simulovaného prostředí skladu, tak aby zde byly použity veškeré základní funkcionality aplikace. Nedílnou součástí práce je také analýza toho, jak se aplikaci podařilo obstát a jaké byly případně nalezeny chyby.
Fotokoutek
Valda, Tomáš ; Najman, Pavel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace aplikace fotokoutku používané primárně na tabletech. Práce popisuje existující řešení, analyzuje jejich nedostatky a soustředí se na výběr vhodných technologických prostředků. Popisuje také způsob implementace externího zpracování plateb na virtuálním privátním serveru a následnou komunikaci s databází. Součástí práce je návrh uživatelského rozhraní. Výstupem je funkční vzorek aplikace připravený k použití.
Zařízení s modelářskými RC servy
Kutěj, Jaromír ; Nosko, Svetozár (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zařízení (jezdícího modelu) s využitím modelářských servomotorů. Zabývá se zvolením vhodného hardwaru a popisuje jeho realizaci. Zaměřuje se na možnosti ovládání zařízení mikropočítačem a technologie použitelné pro komunikaci se zařízením. Dále rozebírá možnosti ovládání ze strany uživatele. Na základě zjištěných skutečností navrhuje a implementuje systém, který umožňuje ovládat jezdící model připojený k mikropočítači prostřednictvím bezdrátové komunikace, za pomocí mobilní aplikace. Dále toto zařízení rozšiřuje o senzory vzdálenosti, které umožňují zastavení modelu, čímž je zabráněno případné kolizi.
Realizace terminálu pro vzdálenou vizualizaci a ovládání obytného domu
Szalay, Patrik ; Macho, Tomáš (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modifikací již existujícího zařízení pro řízení vytápěcího systému rodinného domu. Původní návrh vychází z vlastní bakalářské práce Terminál pro vizualizaci a ovládání podmínek v obytném domě. Úpravy jsou založeny na poznatcích z testovacího provozu a nedostatků zjištěných z každodenního provozu. I zde je kladen důraz na jednoduché provedení, nízké pořizovací ceny a dlouhou životnost výsledného zařízení. Nově navrhnuté bezdrátové jednotky nahradí původní drátově připojené snímače – stejně, jako řídicí jednotku existujícího zařízení z prototypového systému nahradí nová bezdrátová centrální jednotka. Jako ovládací panel této jednotky zůstane zachován alfanumerický displej s ovládacími tlačítky. Bezdrátová centrální jednotka se připojí pomocí sériového komunikačního rozhraní k vizualizační a ovládací jednotce, která rozšíří nabízené možnosti systému pro řízení vytápění.
Nástroje pro podporu vývoje nativních multiplatformních mobilních aplikací
Bulvas, Vít ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat nástroje pro podporu vývoje nativních multiplatformních mobilních aplikací. Hlavním cílem práce je tedy výběr takového nástroje a jeho představení formou vývoje aplikace. Pro dosažení cíle je třeba stanovit vážená kritéria pro výběr nejvhodnějšího nástroje. Jedním výstupem práce jsou vážená kritéria, která mohou být opětovně použita nebo doplněna při výběru podobného nástroje. Druhým je multiplatformní mobilní aplikace, vyvinutá za pomoci nástroje Xamarin. Struktura práce odpovídá jednotlivým dílčím cílům: představuje mobilní OS, vymezuje pojem nativní multiplatformní aplikace, stanovuje vážená kritéria, popisuje nástroje, hodnotí je a demonstruje vývoj jednoduché aplikace na jednom vybraném nástroji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.