Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Psychosomatika a její výchovné a sociálně pedagogické aspekty
Petříková, Lucie ; Burešová, Karolína (vedoucí práce) ; Krejčová, Kristýna (oponent)
Tématem této diplomové práce je psychosomatika a její výchovné a sociálně pedagogické aspekty. Cílem práce je prozkoumat danou oblast a konkretizovat její aspekty v rámci výchovně-vzdělávacího procesu. Obecným rámcem chápání pojmu psychosomatika v této diplomové práci je celostní přístup od učitele k žákovi, zohledňující jeho psychickou i fyzickou stránku a neopomíjející riziko vzniku psychosomatických obtíží. Teoretická část se věnuje základním termínům, historii vývoje psychosomatického myšlení, příkladům možných obtíží, vlivu rodiny, vlivu stresu ve výchovně-vzdělávacím procesu. Empirická část obsahuje výzkum, jehož hlavním cílem bylo prozkoumat, jaké projevy psychosomatických obtíží vnímají pedagogové na Gymnáziu Jiřího Ortena v Kutné Hoře jako nejběžnější dle jejich pedagogické zkušenosti. Klíčová slova Psychosomatika, psychosomatické obtíže, výchova, vzdělávání

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.