Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální kompetence u IT pracovníků
Kubásková, Monika ; Horáková Hoskovcová, Simona (vedoucí práce) ; Stehlík, Luděk (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu sociálních kompetencí u IT pracovníků. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a empirickou. Teoretická část se nejprve věnuje kompetencím na obecné úrovni. Popisuje vymezení tohoto pojmu a vývoj přístupu založeném na kompetencích. Uváděny jsou složky kompetencí a teoretické přístupy chápající kompetence různým způsobem. Další kapitola se zabývá sociálními kompetencemi, jejich definici a vymezení či podobnosti s dalšími koncepty (př. emoční a sociální inteligence). Zmíněny j sou některé teoretické přístupy s důrazem na chápání sociálních kompetencí U. P. Kanningem. Následující kapitola rozebírá různé způsoby měření sociálních kompetencí se stručným popisem nejčastěji uváděných diagnostických metod. Teoretickou část uzavírá kapitola věnující se sociálním kompetencím v rámci informačně technologického oboru. Na příkladu několika studií prezentuje klíčové sociální kompetence pro IT pracovníky na různých pozicích, hodnocených z různých úhlů pohledu. Doplňuje tak teoretické základy o poznatky z praxe. Empirická část obsahuje výsledky realizovaného výzkumného projektu, který má za cíl zmapovat sociální kompetence u IT pracovníků. Výsledky prokázaly statisticky významné rozdíly při srovnání se standardizačním souborem. Celkem dvě sekundární škály a devět primárních škál...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.