Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obvody pro tvarování svazku antény v pásmu L
Kalina, Ladislav ; Pítra, Kamil (oponent) ; Urbanec, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh obvodů určených pro tvarování svazků (dále jen OTS) antén pasivního radaru. Ve své úvodní části postupně prochází základní teorii pasivních radarů a principy řízení svazků antén. Následně dochází k návrhu OTS na úrovni blokového schématu. Poté jsou vybrány obvody řídící amplitudu a fázi, včetně návrhu řídící komunikace. Následuje realizace IQ fázovacího článku a automatizované měření. Na základě vyhodnocení výsledků z měření je IQ fázovací článek upraven a je navržena DPS pro 2x2 OTS. Práce také obsahuje návrh ovládací aplikace v programu Matlab a návrh řídícího programu pro mikrokontrolér STM32F407VG.
Obvody pro tvarování svazku antény v pásmu L
Kalina, Ladislav ; Pítra, Kamil (oponent) ; Urbanec, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh obvodů určených pro tvarování svazků (dále jen OTS) antén pasivního radaru. Ve své úvodní části postupně prochází základní teorii pasivních radarů a principy řízení svazků antén. Následně dochází k návrhu OTS na úrovni blokového schématu. Poté jsou vybrány obvody řídící amplitudu a fázi, včetně návrhu řídící komunikace. Následuje realizace IQ fázovacího článku a automatizované měření. Na základě vyhodnocení výsledků z měření je IQ fázovací článek upraven a je navržena DPS pro 2x2 OTS. Práce také obsahuje návrh ovládací aplikace v programu Matlab a návrh řídícího programu pro mikrokontrolér STM32F407VG.
Vizualizace objemových dat pomocí volume renderingu
Němeček, Pavel ; Kubíček, Radek (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
První část práce je zaměřena na teoretický rozbor metod zobrazování objemových dat. Analyzovány jsou jak metody zobrazující objemová data pomocí převedu na síť trojúhelníků, tak metody přímého zobrazení objemových dat. Podrobně je představena metoda ray casting. Možný způsob její realizace pomocí shader programu grafické karty je předmětem implementační části. Práce uvádí několik metod, které lze při ray castingu aplikovat, a dosáhnout tak různých výsledků vizualizace nad stejnými daty. Práce je také zaměřena na vytvoření grafického uživatelského rozhraní, které umožní interaktivní vytváření vizualizací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.