Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv počítačové hry Atentát 1942 na zájem o současné dějiny
Vataščinová, Lenka ; Soukup, Martin (vedoucí práce) ; Končelík, Jakub (oponent)
1 Abstrakt Diplomová práce se zaměřuje na vliv počítačových her s historickou tématikou na zájem mladých lidí o současné a obecné dějiny. Vysvětluje základní pojmy jako je hra, digitální média, počítačová hra a výuková počítačová hra a představuje hlavní aspekty počítačových her. Také se zaměřuje na přínosy počítačových her ve výuce, ale upozorňuje i na možná úskalí hraní počítačových her a jejich vliv na zdraví a vývoj mladého jedince. Dále popisuje herní žánry, do kterých spadají nejznámější a nejhranější počítačové hry s historickou tématikou, a představuje hru Attentat 1942. V další části práce zkoumá, zda a jaký mají počítačové hry s historickou tématikou vliv na zájem o současné dějiny pomocí empirického výzkumu na základě dotazníkového šetření u 150 respondentů ve věku 15-30 let. Výsledky ukazují, že hraní počítačových her s historickou tématikou má vliv na zájem mladých lidí o současné i obecné dějiny a tento vliv je kladný. Dále výsledky ukazují, že nejoblíbenějšími herními žánry pro hry s historickou tématikou jsou strategie, RPG (hry na hrdiny) a akční hry, a že hráči si v těchto hrách nejvíce všímají příběhu, hratelnosti a grafického zpracování. Z výsledků také vyplývá, že většina respondentů (98,7 %) se domnívá, že hraní počítačových her s historickou tématikou může pomoci studentům s osvojením...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.